اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۳۵۰۷

مالک ماشین‌سازی: کناره گیری مدیرعامل صحت ندارد

مالک ماشین‌سازی: کناره گیری مدیرعامل صحت ندارد
مالک باشگاه ماشین سازی تبریز توضیحاتی را در خصوص اتفاقات چندروز اخیر ارائه کرد.
۱۷:۰۰ - ۱۹ آذر ۱۴۰۰
وانانیوز|

یونس قربانی، در مورد شایعه کناره گیری مدیرعامل باشگاه ماشین سازی، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد. میثم مصائبی فقط از سازمان لیگ و برخی مسئولان وزشی استان دلگیر است.

وی در مورد دلیل این دلگیری عنوان کرد: با توجه به اینکه پنجره ما بسته است و نمی‌توانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم، قرارداد دو سه بازیکن از فصل گذشته را تمدید کردیم چون بر اساس قانون می توانیم از بازیکنان قبلی استفاده کنیم اما چهرشنبه و حدود 5 دقیقه قبل از شروع بازی با شمس آذر به ما گفتند اجازه استفاده از این بازیکنان را ندارید. مصائبی از این موضوع به شدت ناراحت بود.

مالک ماشین سازی در مورد فرصت 30روزه کمیته انضباطی به این باشگاه برای پرداخت بدهی 683 میلیونی با حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: مصائبی به من اطلاع داد که چنین نامه‌ای آمده و قرار شده این نامه را برای من ارسال کنند. آنطور که مدیرعامل باشگاه به من گفت بخش عمده‌ای از این پول مربوط به گذشته است و فقط حدود 20میلیون این مبلغ بر عهده ما است. با اینحال هرچه به عهده ما باشد پرداخت می‌کنیم. فرصت 30روزه‌ای داده شده که اگر پول پرداخت نشود خطراتی مانند کسر امتیاز باشگاه را تهدید می‌کنند. البته من اطلاع دقیقی از جزئیات امر ندارم و باید نامه را ببینم.

قربانی با اشاره به مشکلات ماشین سازی گفت: ما نمی‌دانستیم تا اینحد مشکل ایجاد می‌شود. متاسفانه به ما ناروهایی زده شد که دچار مشکل شدیم. منابعی را تامین کردیم اما افرادی به اسم حمایت کننده از ورزش استان آمدند که در نهایت کار ما را خراب کردند. از داخل استان به شدت در کار ما سنگ اندازی می‌شود. هیات فوتبال انصافا همکاری می‌کند اما ضربه‌ای که از داخل استان خوردیم و مکاتباتی که توسط برخی مسئولین ورزشی استان با سازمان لیگ انجام شد شرایط بدی را ایجاد کرد.

وی افزود: با این حال تلاش می‌کنیم مشکلات برطرف شوند. هرکسی می‌تواند و توان این را دارد که در هر زمینه‌ای به ما کمک کند، بدون هیچ چشمداشتی حاضر به همکاری با او هستیم تا این تیم که متعلق به استان آذربایجان شرقی و مردم تبریز است را به موفقیت برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین